رفتن به مطلب
در هنگام ثبت نام در انجمن باید نام داخل بازی را وارد کنید تا اکانت شما تایید شود! ×

تخته امتیازات

  1. Hussein

    Hussein

    Supervisor


    • امتیاز

      2

    • ارسال ها

      46


  2. SaMxX

    SaMxX

    Member


    • امتیاز

      1

    • ارسال ها

      53


  3. HajAmir

    HajAmir

    Admin


    • امتیاز

      1

    • ارسال ها

      24


  4. IRANSAMP

    IRANSAMP

    Owner


    • امتیاز

      7

    • ارسال ها

      64


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۲۴/۰۱/۲۵ در همه بخش ها

  1. لیدرهای محترم می‌توانند از طریق این تاپیک زمان دقیق برگزاری جلسات و تمارین را به اطلاع اعضای فکشن خود برسانند. لطفا فرم زیر را پر کرده و از طریق "ارسال پاسخ به این موضوع" پست را ارسال کنید. نام برگزار کننده جلسه/تمرین: رنک برگزار کننده جلسه/تمرین (Leader/Sub-Leader): زمان برگزاری جلسه/تمرین (روز،ساعت): محل برگزاری جلسه/تمرین (دیسکورد،داخل سرور و...): هدف و موضوعات مورد بررسی در این جلسه/تمرین:
    2 امتیاز
  2. با تشکر از بررسی ساب لیدر محترم با احترام بسته شد.
    1 امتیاز
  3. نام برگزار کننده جلسه : ali_alimorad رنک برگزار کننده جلسه : Leader & Sub-Leader زمان برگزار شدن جلسه ( روز, ساعت ) : روز 5 شنبه مورخ 5 بهمن ماه 1402 / ساعت 21:00 ================== محل برگزاری جلسه : | سالن کنفرانس HQ Police Federal و در Discord هدف و موضوعات مورد بررسی در میتینگ : صحبت در مؤرد قؤانین داخلی و نکات مهم، پاسخ به سؤالات ممبر ها، رنک آپ افسران ================== نکته: دقت داشته باشید عدم حضور شما بدون هماهنگی در میتینگ یک اخطار اقلیتی به همراه خواهد داشت! SaMxX Sub-Leader Of F.B.I
    1 امتیاز
  4. برای ورود به Staff-TEAM ( لیدر، هلپر، ادمین ) کافیست در قسمت مربوطه، مطابق قوانین انجمن، پست بگذارید. *پیش نیاز دریافت لیدری، داشتن سابقه و اخلاق خوب در سرور، ، سطح ( Level ) بالاتر از 15 و سابقه حضور در آن فکشن ویا آن مجموعه ( Department ) است. ( منظور از مجموعه: تفاوتی بین حضور داشتن در هرکدام از اقلیت‌های نظامی وجود ندارد ) *پیش نیاز دریافت هلپری، داشتن سابقه و اخلاق خوب در سرور، سابقه خوب و تجربه لیدری، سطح ( Level ) بالاتر از 15 و سابقه حضور در فکشن‌های مختلف است. * برای دریافت هلپری سابقه حتما باید به کامپیوتر هم دسترستی داشته باشید. ( در صورت نداشتن سابقه لیدری : سطح ( Level ) بالاتر از 20 نیاز است، رنک‌آپ شدن با کمی تاخیر نسبت به افرادی که سابقه لیدری داشتند، انجام می‌شود و شرایط تا حدودی برای این افراد سخت‌تر است ) تایید شدن درخواست "لیدری" شما به عوامل زیادی بستگی دارد و بر اساس یک‌سری معیار اولویت‌بندی می‌شود. افرادی که شرایط زیر را داشته باشند، احتمال تایید درخواستشان نسبت به بقیه درخواست‌ها بیشتر است: -داشتن رنک بالاتر ( بر اساس تعداد Meetingها و سابقه حضور ) در فکشنی که برای آن درخواست گذاشته می‌شود -داشتن سابقه خوب ( داشتن رنک در گذشته و عملکرد خوب در آن رنک و... ) و نداشتن سابقه بد ( سابقه بن، کلاه‌برداری، داشتن FW یا AV، شکایت صحیح و تایید شده به طوری که شخص خاطی و مقصر در شکایت باشد و... ) -ترتیب پست‌گذاری، سطح ( Level )، مهارت و توانایی کافی در مدیریت و تأثیر در پیشرفت فکشن از نظر تیم‌مدیریتی، مدت زمان آنلاین بودن در طول روز و فعالیت آن شخص، داشتن خلاقیت یا به عبارت دیگر داشتن ایده‌های کاربردی در راستای بهبود عملکرد فکشن و... ( لازم به ذکر است که دریافت رنک ( خصوصا رنک ادمینی ) با صلاحدید تیم مدیریتی است و تمامی این شرایط فقط پیش نیاز است و تضمینی برای تایید درخواست‌ها نیست! ) *بعد از تایید شدن درخواست‌ها از نظر قوانین ( خصوصا درخواست‌های لیدری )، لیست افراد تایید شده در گروه تیم ادمین‌های سرور به اشتراک گذاشته می‌شود و پس از تعیین صلاحیت و اولویت‌بندی ( در صورتی که چند نفر برای یک فکشن تایید شده باشند )، مرحله تست‌گیری شروع می‌شود. نکات کلی و مشترک *حداکثر تعداد AV برای تیم استف ( لیدر، هلپر، ادمین ) 3 عدد ( دریافت 3/3 AV برابر Demote شدن از آن رنک می‌باشد ) است؛ به طوریکه برای هر اقدام اشتباه عمدی، 2 AV و برای اقدامات اشتباه غیر عمدی، 1 AV در نظر گرفته می‌شود. البته در شرایطی خاص ممکن است این موارد با نظر تیم‌مدیریتی تغییر کند. *در شرایط کلی، معمولا زمان لازم برای پاک شدن یک AV تیم استف، یک ماه است. *افرادی که در لیست سیاه ( یک یا چند فکشن ) قرار داشته باشند، اجازه حضور در آن فکشن را ندارند و در صورتی که لیدری درخواست آن‌ها را تایید و به فکشن دعوت کند، با لیدر برخورد خواهد شد. علاوه‌بر این، روی اولویت و احتمال تایید شدن پست درخواست عضویت آن‌ها در تیم استف، تاثیر منفی می‌گذارد. (* قوانین Blacklist یا لیست سیاه : افرادی که در این لیست قرار میگیرند تا زمان معلوم شده نمیتوانند در فکشن حضور پیدا کنند که هر کدام از فکشن ها متناسب با اهمیت آن مدت زمان حضور فرد در لیست سیاه قابل تغییر میباشد و به شرح زیر است : A- اگر فرد خاطی در زیرشاخه Department حضور داشت و به دلیل Abuse ، فحاشی در چت فکشن و بیسیم مرکزی به صورت شدت بالا ( به طور مثال : برای کیک شدن و .... ) ، به هم زدن نظم سرور با استفاده از تجهیزات آن فکشن و .... از فکشن کیک شد . 3 ماه محرومیت ورود مجدد به آن فکشن از زمان کیک شدن 2 ماه محرومیت از حضور در فکشن های Department 1 ماه محرومیت حضور فرد در تمامی فکشن ها B- اگر فرد خاطی در فکشن های دیگر حضور داشت ( غیر از Department ، کلیه فکشن ها ) و به دلیل Abuse ، فحاشی در چت فکشن به صورت شدت بالا ( به طور مثال : برای کیک شدن و .... ) ، به هم زدن نظم سرور با استفاده از تجهیزات آن فکشن و .... از فکشن کیک شد . 3 ماه محرومیت از حضور در آن فکشن 1 ماه محرومیت حضور فرد در تمامی فکشن ها * در صورت به هم زدن نظم سرور امکان اضافه شدن زمان محرومیت شما از 1 ماه تا 6 ماه با نظر تیم مدیریتی ، قابل تغییر خواهد بود . * در صورت اعلام شدن در قسمت مربوطه ( Blacklist ) لیدر ها قبل از اینوایت موظف به برسی آن هستند . *) نکات مربوط به لیدری برای دریافت لیدری هر فکشن، باید قوانین عمومی سرور، قوانین داخلی آن فکشن، قوانین تکمیلی و هر قانونی که مرتبط با کار در آن فکشن است را مسلط باشید. *برای عضوگیری فکشن، لیدر ها موظف هستند فقط از بندهای اعلام شده در قوانین که به صورت (* تا *) ، نمایش داده شده از ممبر خود تست بگیرند . توجه داشته باشید مورد اعلام شده فقط برای قوانین عمومی و Staff میباشد و لیدر موظف به تست کامل از قوانین مربوط به فکشن خود است . افرادی که invite می‌شوند با مسئولیت لیدر وارد فکشن می‌شوند. پس سعی کنید اگر ممبرتان قسمتی از قوانین را داخل تست اشتباه جواب دادند، آن‌را به طور کامل به ایشان توضیح دهید. ** لیدر ها موظف هستند قبل از اعلام قوانین داخلی ، آن قوانین را با مسئول فکشن مربوطه هماهنگ و در صورت تایید آن را اجرا سازی کنند . تنها تیم مدیریتی سرور میتواند قوانین را بدون هماهنگی قبلی ویرایش کند . ***برای عضوگیری باید داخل بخش درخواست عضویت آگهی استخدام بگذارید ( افرادی که درخواست ارسال می‌کنند، حتما باید در زمان درخواست تا زمان ورود به آن فکشن، Civilian باشند ) و شرایط و نکات را به صورت خلاصه ذکر کنید و حداقل 24 ساعت ( از زمان ارسال پست ) صبر کنید و سپس درخواست‌های ارسال شده تا آن زمان را بررسی کنید. *شما به ازای هربار آگهی استخدام، باید حداقل 3 نفر نیاز داشته باشید. ( اگر کمتر از 3 نفر نیاز دارید، باید صبر کنید ) *برای هماهنگی زمان تست ( در پست تایید درخواست‌ها باید برای هر شخص بازه زمانی تست تعیین شود )، در درجه اول با پلیر توافق کنید، اگر امکان توافق نبود در یکی از دو بازه زمانی ( 15:00 الی 17:00 - 19:00 الی 21:00 ) انتخاب کنید. **در نظر داشته باشید که در وهله اول، فقط به ممبرهای فکشن مورد نظر جهت ارسال پست، اعلام می‌شود و در صورتی که لیدر از این گروه انتخاب نشد، به صورت عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود و طبق روال عادی مراحل طی می‌شود. ( زمانی که نوبت پست‌گذاری اعضای فکشن است، به هیچ عنوان افراد متفرقه نباید پستی برای آن فکشن ارسال کنند، در غیر این صورت با ایشان برخورد خواهد شد ) سیاست و نحوه مدیریت شما به خودتان بستگی دارد. در کنار محیطی دوستانه، در کارتان جدی باشید و کار فکشن را جدی بگیرید. *انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جلسات و تمارین، توضیح قوانین و... به عهده لیدر است و لیدر با خلاقیت و سیاست خود، این موارد را مدیریت می‌کند. *در هر هفته یک Meeting برگزار کنید و تعداد Meetingها و موارد بررسی شده را حتما یادداشت کنید ( برای رنک آپ و... ) *با اعضای فکشن خود هر چیزی که باعث بهبود فکشن می‌شود را انجام دهید. برای مثال اگر پلیس هستید، تمرین Gun حتما انجام شود. در نظر داشته باشید که تیم مدیریتی در جریان زحماتی که برای پیشرفت می‌کشید، هست و قطعا آموزش پلیرهای تازه وارد و خروجی مطلوب و پلیر حرفه‌ای برای ما ارزشمند است. *وضع قسمتی از قوانین داخلی برعهده لیدر است. ( دل بخواه است ) ( البته نباید روی افرادی که خارج از فکشن شما هستند، تأثیر بگذارد ویا غیرمنطقی باشد ( در صورتی که ممبری از قوانین شما ناراضی باشد و شکایت کند، قوانین وضع شده بررسی خواهند شد ) ) *چک کردن روزانه انجمن و بررسی شکایت‌های انجام شده از ممبرها بر عهده لیدر ( یا ساب-لیدر ) است. *داخل سرور قسمتی برای ایجاد ارتباط و هماهنگی بین لیدرها ( ویا ادمین‌ها ) وجود دارد که تمامی افرادی که دارای رنک لیدر هستند می‌توانند از آن استفاده کنند. چت کردن داخل lc/ (چت مخصوص لیدرها LC) مانند چت کردن در قسمت‌های مشابه (کلن، فکشن و...) است. استفاده از علامت‌هایی نظیر Poker Face، Smile و موارد مشابه در این قسمت ممنوع است. هم‌چنین هرگونه کل‌کل و دعوا، توهین، چت بی‌مورد و اسپم و... داخل این قسمت، منجر به دریافت AV خواهد شد. ( مرخصی لیدرها در صورت عدم استفاده در هر ماه، جمع شده و برای هر یک ماه کامل، یک روز ذخیره شده و به کل مرخصی مجاز اضافه می‌شود. Maximum روزهای ذخیره شده 3+ است ) *حتما در زمان مرخصی، امور فکشن را به Sub Leader تان بسپارید تا مشکلی پیش نیاید. رنک آپ شدن اعضا: برای رسیدن به رنک 2 : حضور در 2 Meeting برای رسیدن به رنک 3 : حضور در 4 Meeting برای رسیدن به رنک 4 : حضور در 10 Meeting برای رسیدن به رنک 5 : حضور در 18 Meeting *پس از رنک آپ، تعداد Meeting هایی که حضور داشتید از 0 محاسبه نخواهد شد!! *در صورت دریافت هر FW، دو Meeting از مجموع Meetingهایی که حضور داشتید ( برای رنک آپ ) کسر می‌شود. ( دو جلسه عقب می‌افتد ( اگر 4 جلسه حضور داشتید و یک اخطار دریافت کردید، تعداد جلساتی که حضور داشتید، تبدیل می‌شود به 2 جلسه ) و برای جبران، باید دو جلسه بیشتر حضور داشته باشید ) *رنک Sub-Leader متناسب با نظر و اعتماد لیدر نسبت به شماست ( ولی بهتر است از میان رنک‌های بالاتر، افراد با تجربه و قابل اعتماد انتخاب شود ) *اگر شخصی در 2 روز قبل از برگزاری Meeting، وارد فکشن شود، آن Meeting برای رنک آپ، محاسبه نخواهد شد. (برای مثال: اگر تاریخ Meeting روز جمعه 2018/12/07 است، کسی که در تاریخ 2018/12/05 تا تاریخ Meeting وارد فکشن شده باشد، برای رنک آپ محاسبه نخواهد شد) قوانین مربوط به خارج شدن از فکشن افرادی که از فکشن به هر دلیلی ( Kick، استعفا و... ) خارج می‌شوند، متناسب با نکات زیر FP مشخصی دریافت می‌کنند. رنک 1 : 30FP رنک 2 : 20FP رنک 3 : 15FP رنک 4 : 10FP رنک 5 : 5FP رنک 6 : ( متناسب با تعداد Meetingهایی که حضور داشته است و تعیین رنک اصلی آن شخص، از فکشن با FP مشخصی Kick خواهد شد ) *گرفتن هر یک FW در فکشن +15FP به کل FPها اضافه می‌کند. *پاک شدن FW، علاوه بر نظر لیدر، در صورتی امکان‌پذیر است که شما رنک آپ شوید ( در واقع به ازای هر رنک آپ، یک FW از مجموع FW های دریافتی کسر می‌شود ). ( از طریق دستور /funwarn داخل سرور جهت پاک کردن FW ) *پاک شدن FW برای رنک +5، علاوه بر نظر لیدر، باید حداقل 1 ماه از آخرین اشتباه آن شخص گذشته باشد. *توهین به لیدر، Kick مستقیم 80FP است هر گونه توهین سطح بالا داخل چت های مربوط به فکشن ، Kick مستقیم مطابق رنک ( + نکات مشخص شده با * ) و هرگونه توهین ( سطح پایین ) با استفاده از راه های ارتباطی به رنک های دیگر Fw را به همراه دارد . *دریافت دو اخطار مجزا ( FW در شکایت یا موضوع متفاوت ) در 7 روز اول ( فقط هفته اول!! ) عضویت = کیک با FP مناسب ( رنک 1 + 2 FW = کیک 60FP ) *حضور نداشتن در سرور ( آنلاین نشدن ) بدون هماهنگی با لیدر ویا پست مرخصی مطابق قوانین، بیش از 3 روز = کیک با FP متناسب با رنک ( بدون دادن اخطار اضافه ) *به طور کلی، دریافت 4 FW = کیک شدن به صورت اتوماتیک با 80FP **اگر ممبر هر فکشن بنا به دلایلی کمتر از یک هفته پس از ورود به اقليت اقدام به استعفا از فکشن کند ، با 60 Fp كيك ميشود. *در صورتی که از فکشن به هر دلیلی خارج شوید به مدت دو هفته اجازه ورود مجدد به آن فکشن را ندارید! ( در صورت تغییر لیدر آن فکشن، این زمان صفر می‌شود و بلافاصله می‌توانید پست درخواست عضویت ارسال کنید - بعد از رد شدن پست درخواست عضویت نیز برای ارسال پست جدید باید حداقل یک روز صبر کنید ) *) *عواقب استعفا از رنک 7 ( لیدر ) : ( حالت عادی هست و قطعا نظر تیم مدیریتی تا حدود زیادی موارد زیر را تغییر می‌دهد ) محرومیت 2 ماه از ورود مجدد به تیم لیدری و 1 ماه ورود به تیم هلپری *عواقب عزل ( Demote ) از رنک 7 ( لیدر ) : ( حالت عادی هست و قطعا نظر تیم مدیریتی تا حدود زیادی موارد زیر را تغییر می‌دهد ) محرومیت 3 ماه از ورود مجدد به تیم لیدری و 2 ماه ورود به تیم هلپری استعفا کمتر از 1 ماه = 80FP + ( پانزده FP به ازای هر AV دریافت شده ) *لیدرها FW ندارند! ( به جای آن AV دارند ) استعفا بعد از 1 ماه ( کمتر از 3 ماه ) = 70FP + ( ده FP به ازای هر AV دریافت شده ) استعفا بعد از 3 ماه = 20FP + ( ده FP به ازای هر AV دریافت شده ) *Demote شدن مستقیم با هر تعداد AV = دریافت 200FP *در صورت استعفا زیر 7 روز بعد از لیدر شدن = 180FP *با Demote شدن یا استعفای لیدر فکشن‌ها تمامی ممبرها می‌توانند با حفظ رنک به فعالیت خود داخل فکشن ادامه دهند و کیک نخواهند شد. ( برای رنک Sub Leader، لیدر جدید تصمیم‌گیری خواهد کرد و می‌تواند بر اساس Meetingهایی که پلیر آمده است، به رنک اصلی Set کند ) برای مشاهده دستورات و دسترسی‌هایتان داخل سرور تایپ کنید /leaderhelp نکات مربوط به هلپری برای دریافت هلپری، باید بر تمامی قوانین سرور و دستورات و امکانات سرور مسلط باشید. سیاست و نحوه آموزش بازی به پلیرها توسط شما به خلاقیت و توانایی خودتان بستگی دارد. حتما پاسخ گویی به سوالات پلیرها و آموزش New Players را اولویت قرار دهید. *وضع قسمتی از قوانین داخلی تیم هلپری برعهده مسئول مربوطه ویا تیم مدیریتی است. ( دل بخواه است ) (برای مثال: زمان بندی باز کردن /helpmes توسط هلپرها) *ارسال گزارش کار هلپری در قسمت مربوطه به صورت هفتگی الزامیست. ( گزارش کار هلپری شامل تمامی اموری است که مربوط به آموزش و Help دادن به پلیرها ( بخش اصلی: آموزش New Players و پاسخگویی در قسمت Helpmes ) می‌باشد. (برای مثال: پاسخگویی به /helpmes، آموزش پلیرها در حالت عادی و بدون /helpme، آموزش داخل تیم اسپیک و تلگرام یا... و... ) ( اگر به تازگی هلپر شدید، می‌توانید از گزارش کارهای دیگران ایده بگیرید ) پایه حقوق هلپرها در شرایط عادی به شرح زیر است: -تعرفه شیفت عادی ( برنامه فعالیت هفتگی ) به ازای هر اسکرین‌شات: ( فعالیت کاری ذکر شده برای هلپر در ساعت‌های عادی سرور ) گزارش‌کار ( New Players ) $25,000 گزارش‌کار ( Helpmes ) $10,000 -تعرفه شیفت ساده ( اضافه کاری ) به ازای هر اسکرین‌شات: ( ساعت 12 بامداد ( 12 شب ) الی 3 بامداد - ساعت 9 صبح الی 12 ظهر ) گزارش‌کار ( New Players ) $35,000 گزارش‌کار ( Helpmes ) $15,000 -تعرفه شیفت پلاس ( شب کاری ) به ازای هر اسکرین‌شات: ( ساعت 3 بامداد الی 9 صبح ) گزارش‌کار ( New Players ) $60,000 گزارش‌کار ( Helpmes ) $25,000 **هلپر برتر ماه، متناسب با نظر مسئول مربوطه و تیم مدیریتی، 500Gold دریافت می‌کنند. **هد هلپرها نیز ماهانه، متناسب با نظر تیم مدیریتی، 1000Gold دریافت می‌کنند. به طور کلی، حقوق هلپرها متناسب با فعالیت آنهاست و ممکن است، حقوق کمتر و حتی بیشتری ( بسته به نظر تیم مدیریتی ) دریافت کنند. مواردی که حقوق هلپرها را ( به ازای هر بار ) کاهش می‌دهد: ( البته این موارد ممکن است با نظر مسئول مربوطه و تیم مدیریتی تغییر کند ) -قرار ندادن به موقع و منظم گزارش‌کار متناسب با نظر مسئول مربوطه ( به صورت پیشفرض تا قبل از جمعه ساعت 12 شب ) : 100,000$- -اهمیت ندادن به وظیفه خود ( اولویت هلپری نسبت به سایر امور ) : 150,000$- -نداشتن فعالیت مناسب و حضور در سرور در زمان تعیین شده : 100,000$- -گرفتن AV در همان هفته : 100,000$- *حقوق هلپرهایی که زمان فعالیت در نظر گرفته شده برای آن‌ها بیشتر است ویا در شرایط خاص فعال هستند، به صورت حقوق تشویقی محاسبه می‌شود ( به ازای هر بار ) و به شرح زیر است: -فعالیت در زمان اعلام حالت اضطراری ( در گروه هلپرها اعلام شود ) : در همان پست باید حقوق در نظر گرفته شده برای افرادی که اعلام می‌کنند و به حالت انجام وظیفه در می‌آیند، تعیین شود ( حداکثر 50,000$ ) -فعالیت و قبول مسئولیت به جای شخصی که در زمان تعیین شده‌اش آنلاین نشده است : 50,000$ *بررسی بعضی امور، از قبیل بررسی حقوق هلپر متناسب با شرایط ذکر شده، چک کردن گزارش کارها و ارسال مشکلات هلپرها ویا سرور به تیم مدیریتی بر عهده Head-Helper ویا مسئول مربوطه است. *امکان داشتن رنک لیدری و هلپری به صورت همزمان وجود ندارد! *عواقب استعفا از تیم هلپری : ( حالت عادی هست و قطعا نظر تیم مدیریتی تا حدود زیادی موارد زیر را تغییر می‌دهد ) *محرومیت 1 ماه ورود به تیم هلپری و 1 ماه ورود به تیم لیدری *عواقب عزل ( Demote ) از تیم هلپری : محرومیت 3 ماه ورود به تیم هلپری و 2 ماه ورود به لیدری *رنک آپ شدن هلپرها قانون و زمان خاصی ندارد! و متناسب با فعالیت و نظر مسئول مربوطه و تیم مدیریتی است. *خروج از تیم هلپری FP ندارد! فقط محرومیت برای ورود دوباره به تیم Staff را به همراه دارد. ( موارد ذکر شده مربوط به حالت عادی هست و قطعا نظر تیم مدیریتی تا حدود زیادی موارد بالا را تغییر می‌دهد ) *هلپرهایی ( خصوصا هلپرهای شب‌کار ) که از نظر مسئول مربوطه و تیم مدیریتی در جایگاه خوبی باشند و به بهترین شکل وظایفشان را انجام دهند، پاداش دریافت می‌کنند. ( این پاداش‌ها شامل: مرخصی بیشتر، حقوق بیشتر و... است ) ( مرخصی هلپرها در صورت عدم استفاده در هر ماه، جمع شده و برای هر یک ماه کامل، یک روز ذخیره شده و به کل مرخصی مجاز اضافه می‌شود. Maximum روزهای ذخیره شده 4+ است ) برای مشاهده دستورات و دسترسی‌هایتان داخل سرور تایپ کنید /hhelp. * تمامی هلپرها ( رنک 1 تا هد هلپر ) موظف هستند تا زمان دریافت حقوق داخل تیم هلپری بمانند و در صورت خروج از آن به هر دلیلی حقوقی دریافت نمی‌کنند قوانین مربوط به ادمینی برای دریافت ادمینی، باید بر تمامی قوانین سرور و دستورات و امکانات سرور مسلط باشید و اعتماد تیم مدیریتی را جلب کنید. با توجه به اهمیت رنک ادمینی، قوانین ذکر شده با جدیت بیشتری پیگیری می‌شوند و ادمین‌ها ( خصوصا رنک Trial Admin ) ممکن است در شرایط خاص و توافقات انجام شده، با اشتباهات کوچک نیز، این فرصت و رنک را از دست بدهد. این رنک، وظایف سنگینی دارد و تمامی ادمین‌ها موظف هستند تمامی این موارد را بدون هیچ کم و کاستی انجام دهند. از وظایف این رنک می‌توان به حل کامل مشکلات پلیرها ( از طریق Report ویا هر روش دیگر )، رسیدگی به شکایات، بررسی و حل مشکلات پیش آمده ( یا در نهایت ارجاع به تیم مدیریتی )، برگزاری Event های روزانه، راهنمایی کامل پلیرها ( حتی لیدرها و هلپرها ) و کمک به آن‌ها، نظارت بر اجرای قوانین، برقراری نظم و ثبات در سرور، کمک به سرور جهت حرکت در مسیر پیشرفت و... اشاره کرد. این رنک جدا از اینکه دسترسی بیشتری نسبت به سایر رنک‌های سرور دارد، محدودیت بیشتری هم دارد و بیش‌تر از بقیه زیر نظر تیم مدیریتی هستند. تمامی دستورات قابل استفاده برای ادمین‌ها، به صورت Warn برای تیم مدیریتی سرور ارسال می‌شود، لذا سواستفاده از این دسترسی‌ها از دید تیم مدیریتی سرور خارج نیست. تمامی دستورات ( CMDها ) و دسترسی‌های این رنک محدودیت خاص خود را دارد و به طور کلی استفاده از آن‌ها برای کارهای شخصی ( رفع نیاز، تفریح و... ) مجاز نیست و برای امور مربوط به سرور نیز باید دلیل قانع‌کننده همراه با مدرک داشته باشید و برای موارد و شرایط خاص، باید از رنک بالاتر اجازه بگیرید. ( برای Teleport کردن خودتان ویا دیگران، استفاده از Jet Pack و... نیز باید دلیل قانع‌کننده داشته باشید و تا جایی که ممکن است در نزدیکی پلیرهای دیگر، خصوصا پلیرهای Low Level از این دستورات استفاده نکنید ) تا جایی که امکان دارد تلفن همراهتان را خاموش نکنید! ( مگر در شرایط خاص ویا داشتن دلیل قانع‌کننده ) برای Ban یا Kick کردن پلیرها حتما مدارک کافی داشته باشید و توضیحات لازم ( نام کاربری آن شخص، دلیل، مدت زمان و... ) به همراه مدارک مورد نیاز را داخل گروه ادمین‌ها ارسال کنید. شما به هیچ عنوان نباید به پلیرها توهین کنید ویا با آن‌ها کل‌کل کنید حتی اگر این پلیر بن شده باشد! از صحبت داخل /a در رابطه با مسائل خارج از سرور و ارسال شکلک خودداری کنید. تا زمانی که از موضوعی اطلاع کافی ندارید، آن‌را انتشار ندهید و داخل گروه، کانال، سرور به اشتراک نگذارید. تا جایی که امکان دارد با پلیرها در رابطه با امور سرور، رسمی، مؤدبانه و جدی برخورد کنید. در امور ادمینی تمامی تمرکز و دقت خود را به کار گیرید تا از اشتباهات غیر عمدی نیز جلوگیری شود. فقط در زمان AFK یا Sleep بودن، شرایط خاص و زمانی که کار مهمی برایتان پیش آمده می‌توانید از حالت Admin Duty ( در حال انجام وظیفه ) خارج شوید. *تیم مدیریتی شامل Owners ، Founder و Director , Manager می‌شود و در مواردی نیز داخل جلسات در رابطه با بعضی مسائل، با سایر ادمین‌ها و اعضای Staff-Team بحث و مشورت می‌شود. ادامه توضیحات به دلیل مسائل امنیتی، بعد از تایید در تست، توضیح داده می‌شود!
    0 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • ایجاد مورد جدید...

اطلاعات مهم

قوانین انجمن